Follow Dashboard


TITLE; We Are Starsss ✩
Sunday, August 5, 2012 | 9:13 AM | 0 comments
Assalamualaikum and hello readers :*

Escape of Mind.

Hmhm.. Esok nak balik hoztel balik baru nak tulis post. Tak dok mood ohh. Dengan masalah 'dye' ni lagiiiii~ Err, forget it.. Now, only about Stars okay?

☛Lapan januari dua ribu dua belas☚ Bersaksikan bulan penuh dan bintang yang cantik, kita terikat dengan sebuah persahabatan yang cukup menarik :) Persahabatan ini antara Aku, Pykama, Intan, Limah, Syalin, Fatin, Khilwa, Tini, Syimi, Giey and Nadia. Yeah! Walaupun lepas tu aku bergaduh dengan korang. Hmm, aku sedar tu salah aku sendiri. Right? Thanks sebab maafkan aku. :D

Stars or Bintang? Mana kitorang dapat nama ni? Alahaiiii~ Macam mana nak terangkan ye? Actually kitorang tak berniat pun nak ada nama ni tapi bila terjadinya kejadian wash dekat surau putera time malam sabtu tuu baru kitorang tahu yang selama ni dyorang gelar kitorang bintang sebab saksi persahabatan kitorang. Lama-lama kitorang mula sebati dengan nama tu. Hmm,, Malam tu sumpah kene teruk. Err, gila mangatttttt~

Then, ☛Tiga ogos dua ribu dua belas☚ Tepat jam 12.45 p.m atas katil aku dan fatini dalam P7. Kita semua berjanji walau apa pun terjadi kita tetap akan bersama selamanya :* Segalanya kita kongsi bersama. No secret..

Korang, kita sahabat. Korang ada time suka dan duka aku. Korang semangat aku dekat simpang. Dengan korang aku belajar erti persahabatan yang sebenar. Dengan korang aku belajar erti kasih sayang. Dengan korang aku belajar segalanya. Menangis ada sebab tertentu. Bak kata intan, jangan buang air mata untuk something yang tak sepatutnya. Biarlah orang nak kata apa dekat kita, asalkan kita tetap bersama kan? Kita kongsi segalanya :)

Okay papaiiiii.. Kita nak tido ahhh. Esok bangun nak pergi pasar. Kita nak buat bubur untuk kawan-kawan kitaaa time balik oztel.. Good nite *gosok mata + senyum*


Memories | New things