Follow Dashboard


TITLE; Salam Lebaran :D
Saturday, August 18, 2012 | 3:44 AM | 0 comments
Assalamualaikum and hello readers :*



Ehemssssss.. Dah lama tak update kan? Hnmhm, sejak lappy duadua dah rosak ni. Adik aku lettuw. Ganas mangat ahh. On9 pun guna fon je tiap masa.

Dah sebulan kita berpuasa kan? Buka mata, tutup mata, buka mata, tutup mata, tengok-tengok esok raya. Alahaiii~ Sedihnya nak meninggalkan bulan ramadhan ni kan? Puasa mengajar kita untuk bersabar. Hmm, hari ni hari terakhir berpuasa. Sebenarnya aku menaip ni dah dekat kampung. Batu Pahat, Johor. Nak mengharap dekat rumah, memang tak la.. Haiyaa :/ Dari pagi tadi pukul 11.00 keluar rumah sampai dalam pukul 4.00. Lama kan? Yelah, lama sebab kitorang jalan-jalan.  (Y)

Then, dekat sini dah ramai dah sepupu-sepupu aku. Alololo~ Omey-omey je dyorang ni. HAHA. Esok raya. Jyeah! Baju tema warna biru. Weheeeee~ Semangat ah. Kay, blank ah petang-petang ni. Lapar weh!

For all my friends, SELAMAT HARI RAYA MAAF ZAHIR DAN BATIN. Maaafkan salah dan silap aku eh? Halalkan segala barang yang aku pernah terambik or what. Thank you :)

Alif and Ameer, Salam Lebaran korang. Makan jangan banyak-banyak tau. HAHA

Kbyeee, wassalam :)


Memories | New things